Festiwalu Filmowy w kurorcie na Lazurowym Wybrzeżu w Cannes, należy do najbardziej prestiżowych na świecie. Prezentacje filmów schodzą na drugi plan na rzecz prezentacji stylizacji kreacji oraz sukien wieczorowych gwiazd oraz wszędobylskich celebrytów. Polska miała również swoje pięć minut. Jedna z nocy została poświęcona właśnie promocji polskiego kina oraz lifestyle. Udział wzięło ok 800 osób z polskich. Obok hostess, modelek, kreatorów mody zaprezentowały się mniejsze i większe gwiazdy polskiego srebrnego ekranu. Męską część polskiej estrady reprezentowali: Andrzej Chyra, Borys Szyc, Paweł Deląg, „Piotr” Janiak. Natomiast płeć piękna chciała w stu procentach wykorzystać tę noc, aby zaprezentować się od najlepszej strony. A nóż zostaną zauważone i niczym Alicja Bachleda-Curuś zrobią karierę w mieście aniołów. Temat czerwonego dywanu potraktowano zatem bardzo serio. Agnieszka Włodarczyk postanowiła nie zbaczać z drogi wyznaczonych już w Cannes trendów. Podążając śladem Umy Thurman czy Jane Fondy założyła suknie w kolorze nieskazitelnej bieli. Zwiewna, ale jakże zjawiskowa kreacja reprezentowała najnowszą kolekcje sukien Macieja Zienia. W bieli pojawiła się również Paula Marciniak, która tą dość monotonna stylizację urozmaiciła wymyślnym, czarnym nakryciem głowy. Swego rodzaju chwyt marketingowy zastosowała Weronika Rosatti. Stała się żywą reklamą firmy swojej mamy i lansowała najnowszą kolekcje domu mody Teresy Rosatti.
Wszyscy do samego świtu doskonale bawili się na hotelowej plaży. W tle hucznie rozbrzmiewała porywająca do tańca muzyka.. Delektowano się przysmakami kuchni oraz raczono się trunkami z najwyższej półki. Świat mógł podziwiać jak bawią się Polacy przez pryzmat nie tylko najlepszych luksusowych marek, ale również urody polskich kobiet.
Dodaj komentarz